E-fatura uygulamaları, ticaretin dijitalleşmesiyle birlikte önemli bir yer edinmiştir. Bu bağlamda "350 istisna kodu", özellikle kitap satışlarında dikkat çeken bir unsurdur. Kitap satışları sırasında düzenlenen elektronik faturaların doğru bir şekilde sınıflandırılması için bu kodun kullanılması, KDV muafiyetinin sağlanmasında kritik bir rol oynamaktadır. Bu nedenle, işletmelerin bu kodu nasıl kullanacaklarını iyi anlamaları gerekmektedir.
350 istisna kodu, toptan ya da perakende kitap satışları esnasında düzenlenecek elektronik faturalar için e-fatura tipi olarak seçilir.
Ayrıca, birden fazla ürün için KDV’siz fatura kesilecekse ve bu ürünlerin istisna kodları birbirinden farklıysa, genellikle "350 – Diğerleri" kodu seçilerek, faturada genel bir KDV muafiyeti belirtilir.
İstisna faturaları ve kodları ile ilgili daha fazla bilgi için Gelir İdaresi Başkanlığı'nın (GİB) belirlediği
Hukuk
313 parsel ne demek?
48.5 promil alkol ceza kesilir mi?
50'lik motor neden sigortadan muaf?
4D çakılı kadro ne demek?
5 yıl hapis cezası kaç ay indirim yapılır?
44'le başlayan kimlik no hangi il?
3194'e göre imar affı nedir?
3194 İmar Kanunu yerine ne geldi?
4 takrirde yer alan konular nelerdir?
506 sayılı Sosyal Sigortalar Kanununun geçici 87 maddesi nedir?
5237 sayılı TCK 51 ve 53 maddeleri nelerdir?
4962 vergi muafiyeti nedir?
41 madde futbolda ne demek?
51/1 maddesi nedir?
4 1 pompalı ruhsat gerekir mi?
48-5 alkollü araç kullanma cezası nasıl itiraz edilir?
5328 sayılı kanun ne zaman yürürlüğe girdi?
48 saat çalışma kaç saat dinlenme?
34/b ceza puanı kaç?
46'lık rapor ehliyet alabilir mi?
4. Ordu hangi illerde var?
4483 soruşturma izni nasıl alınır?
6 ay askerlik kimler için geçerli?
3308'e göre ustalık belgesi nasıl alınır?
360 Istanbul'un sahibi kim?
4721 sayılı Türk Medeni Kanunu'nun 214/1 maddesi hükmüne göre nedir?
54 1a trafik cezası nasıl itiraz edilir?
375 KHK 24 ve 25 maddeleri nelerdir?
3/4 hisse tapu alınır mı?
4b hizmet dökümü kaç yıl geriye gider?
6 ay askerlik yapan tazminat alır mı?
4 yıllık fakülte mezunu olanlara doğrudan işyeri açma belgesi verilir mi?..
56 hükümet hangi parti?
5510 sayılı kanun 102 madde 55.b bendi nedir?
4 yıllık fizyoterapist KPSS'siz çalışabilir mi?
4760 sayılı ÖTV Kanunu'na göre ÖTV'nin mükellefi kimdir?
45'lik egzoz ucu yasak mı?
37/1 ne demek?
46-2c asli kusur mu tali kusur mu?
4046 kapsamında çalışan ne demek?